سوالات متداول

سوالات متداول

Q
آیا همه محصولات ارگانیک هستند؟
A

سالم باکس در تلاش است تمام محصولات را به صورت ارگانیک به دست شما برساند ولی در حال حاضر همه محصولات ارگانیک نیستند.
محصولات ارگانیک با تیکت ارگانیک مشخص شده اند.
محصولات سالم باکس از بالاترین درجه کیفی برخوردارند و مطابق با استاندارد های دنیا می‌باشند.

Q
در صورتی که داخل شهر کرمانشاه باشم چگونه میتوانم محصول را مرجوع کنم؟
A

همکاران ما  برای دریافت محصول به آدرس شما مراجعه می‌کنند.

Q
در صورتی که در شهر دیگری غیر از کرمانشاه باشم چگونه می‌توانم محصول را مرجوع کنم؟
A

می‌توانید محصول را با پست برای ما ارسال کنید. هزینه پست نیز با  ارائه مدارک و تایید شرکت پست به حساب شما واریز می‌شود.

Q
اگر کالای تحویل داده شده با آنچه در سایت هست مغایرت داشت میتوانم آن را برگردانم؟
A

در صورت وجود مغایرت، حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید با هماهنگی، کالا را مرجوع کنید.

Q
چگونه می‌توانم با سالم باکس تماس بگیرم؟
A

اگر جواب سوال خود را در بخش پرسش‌های متداول نیافتید می‌توانید از طریق بخش تماس با سالم باکس با ما در ارتباط باشید.

Q
چگونه می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
A

از طریق پروفایل خود می‌توانید اطلاعات خریدهای قبلی خود را مشاهده کنید.

Q
چه مدت بعد از ثبت سفارش میتوانم محصول را تحویل بگیرم؟
A

در صورتی که در شهر کرمانشاه باشید،  کالای شما طبق بازه ی زمان بندی مشخص شده به دست شما میرسد در غیر این صورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 2 تا 4 روز کاری ارسال میشود.

Q
آیا شخص دیگری میتواند سفارش را تحویل بگیرد؟
A

هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص تحویل گیرنده را وارد کنید.توجه داشته باشید شخص تحویل گیرنده باید هنگام تحویل محصول کارت شناسایی خود را ارائه دهد.