سوالات متداول
سوالات متداول
سالم باکس در تلاش است تمام محصولات را به صورت ارگانیک به دست شما برساند ولی در حال حاضر همه محصولات ارگانیک نیستند.
محصولات ارگانیک با تیکت ارگانیک مشخص شده اند.
محصولات سالم باکس از بالاترین درجه کیفی برخوردارند و مطابق با استاندارد های دنیا میباشند.
همکاران ما برای دریافت محصول به آدرس شما مراجعه میکنند.
میتوانید محصول را با پست برای ما ارسال کنید. هزینه پست نیز با ارائه مدارک و تایید شرکت پست به حساب شما واریز میشود.
در صورت وجود مغایرت، حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا میتوانید با هماهنگی، کالا را مرجوع کنید.
اگر جواب سوال خود را در بخش پرسشهای متداول نیافتید میتوانید از طریق بخش تماس با سالم باکس با ما در ارتباط باشید.
از طریق پروفایل خود میتوانید اطلاعات خریدهای قبلی خود را مشاهده کنید.
در صورتی که در شهر کرمانشاه باشید، کالای شما طبق بازه ی زمان بندی مشخص شده به دست شما میرسد در غیر این صورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 2 تا 4 روز کاری ارسال میشود.
هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص تحویل گیرنده را وارد کنید.توجه داشته باشید شخص تحویل گیرنده باید هنگام تحویل محصول کارت شناسایی خود را ارائه دهد.